Πολεμικά Πλοία

Προβληματισμοί, απόψεις για επιστημονικά, τεχνολογικά θέματα και γεγονότα.
Forum rules
Σας υπενθυμίζουμε να μην δημοσιεύετε μηνύματα σε greeklish ή συνεχή ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται.
User avatar
Λakedaimonas
Praetorian
Praetorian
Posts: 2086
Joined: Thu Jan 21, 2010 1:17 am
Σχολή: Μηχανολόγος
Gender: Male

Πολεμικά Πλοία

Post by Λakedaimonas »

Τι περίεργο σκάφος...

Image

Class and type: Visby-class corvette

Displacement: 650t

Length: 72.6m

Beam: 10.4m

Draft: 2.5m

Propulsion: CODAG
2 × KaMeWa Waterjets
4 × Honeywell TF 50 A gas turbines, total rating 16 MW
2 × MTU Friedrichshafen 16V 2000 N90 diesel engines, total rating 2.6 MW

Speed: 40+ knots

Complement: 27 officers
16 conscripts

Sensors and processing systems: Ericsson Sea Giraffe ABM 3D surveillance radar
Ceros 200 Fire control radar system
Condor CS-3701 Tactical Radar Surveillance System
Hull-mounted sonar
Towed array sonar system
Variable depth sonar

Electronic warfare and decoys: Rheinmetall Waffe Munition MASS (Multi-Ammunition Softkill) decoy system

Armament: 1 × 57 Mk3
8 × RBS15 Mk2 AShM

Mines and depth charges Armour: Kockums GHOST Fiber Reinforced Plastic (FRP)Hull

Aviation facilities: Helicopter pad

Notes: The helicopter pad is not yet ready to receive helicopters.
Introduce a little anarchy. Upset the established order and everything becomes chaos. I’m an agent of chaos. Oh, and you know the thing about chaos? It’s fair.
e-polytexneio.gr forum ntua all hail ntua
User avatar
Enositis
Praetorian
Praetorian
Posts: 3714
Joined: Wed Sep 22, 2010 11:47 pm
Σχολή: Ναυπηγός
Gender: Male

Re: HMS Helsingborg (K32)

Post by Enositis »

Ειναι πολεμικο τυπου Stealth.Απο δαυτο εχουν και η Ολλανδια η αγγλια φυσικα η Αμερικη αλλα και η Τουρκια:)
User avatar
Elias
Naval Seeder
Naval Seeder
Posts: 396
Joined: Fri May 14, 2010 1:42 am

Re: HMS Helsingborg (K32)

Post by Elias »

Εμείς έχουμε τον Αβέρωφ ρε!Τι να μας κάνει αυτό το αδελφίστικο πλοιάριο που δεν φαίνονται καλά καλά τα κανόνια του...:Ρ
Image
Ο Ρομπέν του ΕΜΠ.
User avatar
Enositis
Praetorian
Praetorian
Posts: 3714
Joined: Wed Sep 22, 2010 11:47 pm
Σχολή: Ναυπηγός
Gender: Male

Re: HMS Helsingborg (K32)

Post by Enositis »

αυτη ειναι η μαγκια οτι δε φαινονται...:Ρ
User avatar
castiel
Praetorian
Praetorian
Posts: 6466
Joined: Tue Oct 05, 2010 8:08 pm
Σχολή: Ναυπηγός
Gender: Male
Location: 501 Not Implemented

Re: HMS Helsingborg (K32)

Post by castiel »

ναι, αλλά τόσο ωραία πάρτυ μπορούν να κάνουν εκεί πάνω? δεν μπορούν!!
Now dance, fucker, dance | Man, I never had a chance | And no one even knew | It was really only you
And now you'll lead the way | Show the light of day | Nice work you did | You're gonna go far, kid..


___P.S.___

Έβαλε ο Θεός σημάδι
παλικάρι στα Σφακιά
κι ο πατέρας του στον Άδη
άκουσε μια τουφεκιά.
User avatar
anticapitalist
Captain
Captain
Posts: 104
Joined: Wed Oct 27, 2010 1:26 am
Σχολή: Πολιτικός
Gender: Male

Re: HMS Helsingborg (K32)

Post by anticapitalist »

Σκάφος από τα λίγα (το HMS Visby το πρώτο και άλλα τέσσερα μετά στο σουηδικό ναυτικό). Το είδαν οι αμερικανοί και έπαθαν την πλάκα τους. Δυστυχώς προέρχεται από τα ναυπηγεία της Kockums (όμιλος ThyssenKrupp), που μας προκάλεσε τρομερά προβλήματα στο πρόγραμμα των δικών μας υποβρυχίων. Απόδειξη πως οι ίδιοι άνθρωποι μπορούν να φτιάξουν διαμάντια αλλά και να δημιουργήσουν τρομερά προβλήματα.

Το θέμα με το ελικόπτερο έχει φτιαχτεί, και πλέον μπορούν να πάρουν από ένα Agusta AW109. Δεν το κάνουν όμως γιατι αυξάνεται το ίχνος στο ραντάρ. Πρακτικά σε πλεύση έχεις στο ραντάρ ένα πολύ μικρό ίχνος, ούτε που σου περνάει από το μυαλό πως εκεί υπάρχει ολόκληρη κορβέτα, επιτίθεται χάνοντας αναγκαστικά τα stealth χαρακτιριστικά του, και φεύγει πάλι περίπου αόρατο.

Και άλλοι προσπάθησαν να αναπτύξουν τέτοια σκάφη, αλλά μόνο οι σουηδοί τα κατάφεραν τόσο καλά. Για αυτό και η Visby θεωρείται αξεπέραστη στον τομέα της.
«Το μεγαλύτερο επίτευγμα είναι το να είσαι ο εαυτός σου μέσα σ' έναν κόσμο που προσπαθεί διαρκώς να σε κάνει κάτι άλλο».

Ralph Waldo Emerson
User avatar
eΝy
Community Founder
Community Founder
Posts: 6259
Joined: Mon Jan 18, 2010 12:07 pm
Gender: Male

Re: HMS Helsingborg (K32)

Post by eΝy »

Με τα stealth και τις μαλακίες να δείτε που θα γυρίσουμε στη φάση με τον μούτσο ανεβασμένο στο μεσιανό κατάρτι για παρατηρητή...



Image
Mechanical Engineering NTUA, 2010
MTEC ETH Zurich, 2013
Founder: https://polytexneio.gr
Founder: https://globalprep.gr
User avatar
Enositis
Praetorian
Praetorian
Posts: 3714
Joined: Wed Sep 22, 2010 11:47 pm
Σχολή: Ναυπηγός
Gender: Male

Re: HMS Helsingborg (K32)

Post by Enositis »

FS SOURCOUF-French Navy
Image

Zeven Provinciën-Dutch Navy
Image


Milgem-Turkish Navy
Image

Norwegian Patrol Boat
Image

Houbei class missile boat-Chinese navy

Image

Braunschweig class corvette-Germam Navy

Image
Sachsen class frigate-German Navy
Image

Shivalik class frigate- Indian Navy
Image

Formidable class frigate-Singaporean Navy
Image


Type 45 Destroyer-British Navy
Image

Zumwalt class destroyer-US navy

Image

Hamina Class Missile BOat-Finnish Navy
Image

LAST BUT NOT LEAST
GREEK NAVY

Image
User avatar
Λakedaimonas
Praetorian
Praetorian
Posts: 2086
Joined: Thu Jan 21, 2010 1:17 am
Σχολή: Μηχανολόγος
Gender: Male

Re: HMS Helsingborg (K32)

Post by Λakedaimonas »

Θηραϊκό πλοίο
Θηραϊκό πλοίο.jpg
Μηχανική & Τεχνολογία στην Αρχαία Ελλάδα, Χρήστος Δ. Λάζος, Εκδόσεις Αίολος wrote:Το 1973 ο καθηγητής Σπ. Μαρινάτος διενεργούσε ανασκαφές στο ακρωτήρι της Θήρας και έφερε στο φως τοιχογραφίες που αφορούσαν επτά καλοζωγραφισμένα πλοία της περιόδου 1600-1500πχ. Τα πλοία αυτά θεωρούνται από ειδικούς πολύ προωθημένης τεχνογνωσίας για την εποχή που εμφανίζονται με αποτέλεσμα η ύπαρξη τους να ανατρέπει όλα τα γνωστά δεδομένα για την γεωγραφία, τα ταξίδια και τις θαλάσσιες δραστηριότητες

Κορινθιακή τριήρης
Τριήρης.jpg
Μηχανική & Τεχνολογία στην Αρχαία Ελλάδα, Χρήστος Δ. Λάζος, Εκδόσεις Αίολος wrote:Γύρω στα 650-610 πχ ναυπηγήθηκε στην Κόρινθο από τον Κορίνθιο Αμεινοκλή η αρχαία τριήρης. Ένα από τα σημαντικά στοιχεία του εν λόγω πλοίου αποτελούσε η ικανότητα του να μεταφέρει περί τους 170 κωπηλάτες με τους οποίους το πλοίο μπορούσε να αναπτύξει μια ανώτατη ταχύτητα γύρω στα 9-12 μίλια ανά ώρα. Το συγκεκριμένο πλοίο έπαιξε ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στην αρχαία ελληνική ιστορία και ήταν ένας από τους λόγους που συνέβαλε στην εδραίωση της Αθηναϊκής θαλασσοκρατίας.
Τώρα πέρα από την πλάκα μετά από τις παραπάνω φωτογραφίες που είδα δεν είμαι και πολύ σίγουρος για το που πάνε τα λεφτά των εξοπλισμός. Όχι ότι πριν ήμουν.

Φ/Γ ΥΔΡΑ (F 452) τύπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ

Image

Image
http://www.hellenicnavy.gr/ydra_f452.asp# wrote:Ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Blohm & Voss κατόπιν παραγγελίας της Ελληνικής Κυβερνήσεως. Ήταν η πρώτη από συνολικά τέσσερις φρεγάτες του τύπου αυτού (ΥΔΡΑ, ΣΠΕΤΣΑΙ, ΨΑΡΑ και ΣΑΛΑΜΙΣ). Οι υπόλοιπες 3 ναυπηγήθηκαν στα Ελληνικά Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Παραδόθηκε στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό στις 15 Οκτωβρίου 1992 με πρώτο κυβερνήτη τον Ανπχο Α. Παπαχριστοδούλου ΠΝ. Κατέπλευσε στην Ελλάδα στις 28 Ιανουαρίου 1993.
Φ/Γ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΦΩΚΑΣ (F 466) τύπου STANDARD (πρώην Ολλανδικό Bloys Van Treslong F-824)

Image

Image

Image
http://www.hellenicnavy.gr/nikFokas_f466.asp# wrote:Η Φ/Γ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΦΩΚΑΣ (F-466) είναι η δέκατη κατά σειρά παραλαβής και τελευταία φρεγάτα τύπου STANDARD του Πολεμικού Ναυτικού (Φ/Γ ΕΛΛΗ, Φ/Γ ΛΗΜΝΟΣ, Φ/Γ ΑΙΓΑΙΟΝ, Φ/Γ ΑΔΡΙΑΣ, Φ/Γ ΝΑΒΑΡΙΝΟΝ, Φ/Γ ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ, Φ/Γ ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ, Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ, Φ/Γ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ). Κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία Dok en Werfmaatschappij στο Fijenoord της Ολλανδίας σιις 15 Νοεμβρίου 1980 και εντάχθηκε στη δύναμη του Ολλανδικού Ναυτικού στις 25 Νοεμβρίου 1982 με το όνομα «BLOYS VAN TRESLONG» (F-826). H ύψωση της ελληνικής σημαίας έγινε στο DEN HELDER της Ολλανδίας στις 19 Νοεμβρίου 2004 με πρώτο Κυβερνήτη τον Αντιπλοίαρχο Π.Παστουσέα ΠΝ. Ελαβε μέρος στην εκπαίδευση FOST στο PLYMOUTH της Αγγλίας τον Μάρτιο του 2005. Κατέπλευσε στην Ελλάδα στις 28 Μαρτίου 2005. Σε αναγνώριση της ηρωικής μορφής του Βυζαντινού στρατηγού και Αυτοκράτορα Νικηφόρου Φωκά αλλά και θέλοντας να υπογραμμίσει την αδιάσπαστη ιστορική συνέχεια του Ελληνισμού, το Πολεμικό Ναυτικό δίνει για πρώτη φορά όνομα Βυζαντινού ήρωα σε πολεμικό πλοίο του.O Νικηφόρος Φωκάς καταγόταν από τη μεγάλη στρατιωτική οικογένεια των Φωκάδων της Καππαδοκίας. Απέδιδε μεγάλη σπουδαιότητα στην ναυτική ισχύ και ηγήθηκε ως πλόιμος στρατηγός (Ναύαρχος) της μεγαλύτερης αμφίβιας επιχείρησης που αποπειράθηκε ο Μεσαιωνικός Ελληνισμός καρπός της οποίας υπήρξε η απελευθέρωση της επί ενάμιση αιώνα αραβοκρατούμενης Κρήτης. Το 960, με την ιδιότητα του Δομέστικου των Σχολών της Ανατολής, ο μετέπειτα Αυτοκράτορας ανέλαβε επικεφαλής της εκστρατείας για την απελευθέρωση της Κρήτης από τους Άραβες. Συγκέντρωσε το Βυζαντινό στόλο και μετά από εννέα μήνες δραματικής πολιορκίας , το Μάρτιο του 961 κατέλαβε το Χάνδακα και επανέφερε την Κρήτη στους κόλπους της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας για τα επόμενα 250 χρόνια. Τρία χρόνια αργότερα ως Αυτοκράτορας πλέον (τον Αύγουστο του 963 στέφθηκε αυτοκράτορας στο ναό της Αγίας Σοφίας) διέταξε τον επικεφαλής του Βυζαντινού Στόλου να απελευθερώσει την Κύπρο. Οι επιτυχείς αυτές επιχειρήσεις είχαν σαν επακόλουθο την αναζωπύρωση του Ελληνισμού στις Μεγαλονήσους και την αποκατάσταση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας στην Ανατολική Μεσόγειο. Ο ηρωικός αυτοκράτορας δολοφονήθηκε τη νύχτα της 10ης Δεκεμβρίου του 969.
Το πιο καινούριο που βρήκα

Φ/Γ ΣΑΛΑΜΙΣ (F 455) τύπου ΜΕΚΟ 200ΗΝ

Image

Image
http://www.hellenicnavy.gr/salamis_f455.asp# wrote:Η Φ/Γ ΣΑΛΑΜΙΣ (F-455) είναι φρεγάτα τύπου ΜΕΚΟ 200 ΗΝ, Γερμανικής σχεδίασης και κατασκευάστηκε στα ελληνικά Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Παρελήφθη από το Πολεμικό Ναυτικό τον Ιανουάριο του 1999 και είναι του ιδίου τύπου με τις Φ/Γ ΥΔΡΑ, Φ/Γ ΣΠΕΤΣΑΙ και Φ/Γ ΨΑΡΑ.
Ρε μάγκες τίποτα πιο σύγχρονο δεν έχουμε???
Introduce a little anarchy. Upset the established order and everything becomes chaos. I’m an agent of chaos. Oh, and you know the thing about chaos? It’s fair.
e-polytexneio.gr forum ntua all hail ntua
User avatar
Enositis
Praetorian
Praetorian
Posts: 3714
Joined: Wed Sep 22, 2010 11:47 pm
Σχολή: Ναυπηγός
Gender: Male

Re: Πολεμικά Πλοία

Post by Enositis »

Lakedaimon wrote:Ρε μάγκες τίποτα πιο σύγχρονο δεν έχουμε???
οοοοοχι...το πιο καινουριο εχει την ιδια ηλικια με μενα!ΤΥΧΑΙΟ;

Φρεγάτες
ΟΝΟΜΑ ΤΥΠΟΣ ΝΑΥΠΗΓΗΣΗ
F452 ΥΔΡΑ ΜΕΚΟ 200ΗΝ 1992
F453 ΣΠΕΤΣΕΣ ΜΕΚΟ 200ΗΝ 1996
F454 ΨΑΡΑ ΜΕΚΟ 200ΗΝ 1998
F455 ΣΑΛΑΜΙΣ ΜΕΚΟ 200ΗΝ 1999
F450 ΕΛΛΗ Standard Βatch ΙΙ 1981
F451 ΛΗΜΝΟΣ Standard Βatch Ι 1982
F459 ΑΔΡΙΑΣ Standard Βatch Ι 1979
F460 ΑΙΓΑΙΟ Standard Βatch II 1980
F461 ΝΑΒΑΡΙΝΟΝ Standard Βatch Ι 1980
F462 ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ Standard Βatch Ι 1978
F463 ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ Standard Βatch ΙΙΙ 1982
F464 ΚΑΝΑΡΗΣ Standard Βatch ΙΙΙ 1981
F465 ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ Standard Βatch ΙΙΙ 1981
F466 ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΦΩΚΑΣ Standard Βatch ΙΙΙ 1980

ΟΝΟΜΑ ΤΥΠΟΣ ΝΑΥΠΗΓΗΣΗ
S110 ΓΛΑΥΚΟΣ Τype 209/1100 1970
S111 ΝΗΡΕΥΣ Τype 209/1100 1972
S112 ΤΡΙΤΩΝ Τype 209/1100 1972
S113 ΠΡΩΤΕΥΣ Τype 209/1100 1973
S116 ΠΟΣΕΙΔΩΝ Τype 209/1200 1979
S117 ΑΜΦΙΤΡΙΤΗ Τype 209/1200 1979
S118 ΩΚΕΑΝΟΣ Τype 209/1200 1980
S119 ΠΟΝΤΟΣ Τype 209/1200 1980
S120 ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ Τype 214 2005
S121 ΠΙΠΙΝΟΣ Τype 214 -
S122 ΜΑΤΡΩΖΟΣ Τype 214 -
S123 ΚΑΤΣΩΝΗΣ Τype 214 -


Κανονιοφόροι και Περιπολικά
ΟΝΟΜΑ ΤΥΠΟΣ ΝΑΥΠΗΓΗΣΗ
Ρ266 ΜΑΧΗΤΗΣ ΜΑΧΗΤΗΣ HSY-56A 2003
Ρ267 ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΜΑΧΗΤΗΣ HSY-56A 2003
Ρ268 ΑΗΤΤΗΤΟΣ ΜΑΧΗΤΗΣ HSY-56A 2003
Ρ269 ΚΡΑΤΑΙΟΣ ΜΑΧΗΤΗΣ HSY-56A 2004
Ρ57 ΚΑΣΟΣ ΠΥΡΠΟΛΗΤΗΣ HSY-56 1991
P61 ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ ΠΥΡΠΟΛΗΤΗΣ HSY-56 1992
Ρ18 ΑΡΜΑΤΩΛΟΣ ΑΡΜΑΤΩΛΟΣ OSPREY-55 1991
Ρ19 ΝΑΥΜΑΧΟΣ ΑΡΜΑΤΩΛΟΣ OSPREY-55 1990
Ρ286 ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ESTEREL 1975
Ρ287 ΣΤΑΜΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ESTEREL 1975
Ρ196 ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ ΚΥΚΝΟΣ NASTY 1966
Ρ198 ΚΥΚΝΟΣ ΚΥΚΝΟΣ NASTY 1967
Ρ199 ΠΗΓΑΣΟΣ ΚΥΚΝΟΣ NASTY 1967
Ρ228 ΤΟΞΟΤΗΣ ΚΥΚΝΟΣ NASTY 1967
Ρ229 ΤΟΛΜΗ ΤΟΛΜΗ ASHEVILLE 1968
Ρ230 ΟΡΜΗ ΤΟΛΜΗ ASHEVILLE 1969


ειχαμε παραγγειλει και 4 γαλλικες φρεγατες οι οποιες ομως νομιζω πηραν λος πουλος μανιφικος λογω οικονομικης κρισης
Post Reply

Return to “Επιστήμη & Τεχνολογία”